Reklamation av tjänst
Om du anser att vi har utfört en behandling fel eller inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast två veckor efter behandlingen. Vi vill att du kommer in till oss på salongen så vi får en tydlig bild på vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förbereda oss på bästa möjliga sätt för att åtgärda felet. Om du ska ha rätt till reklamationsbehandling hos oss, ska du efter behandlingen ha skött ditt hår enligt frisörens rekommendation. Har det gått längre än två veckor efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt.
Reklamation av vara
Om du köpt något som är felaktigt eller skadat ska du reklamera varan till säljaren. När du gör en reklamation betyder det att du meddelar säljaren att du inte är nöjd och varför. Du måste reklamera varan ”inom skälig tid” efter det att du har upptäckt det. Om du reklamerar inom två månader räknas det alltid som det skett inom skälig tid.
Kontakta oss
Frisör 0522 365 69
Fotvård Maria 070 551 67 67
Göteborgsvägen 7-9
451 42 Uddevalla
Vi öppnar de flesta dagar vid 09:00 eller 10:00. Då och då så tidigt som 07:00 men vissa dagar så sent som 12:00 eller 14:00.
Stänger gör vi ungefär 18:00 eller 19:00, ibland 16:00 fast då och då inte förrän 20:00 eller 21:00.
Vissa dagar, eftermiddagar eller förmiddagar är vi inte här över huvudtaget, men på sistone har vi varit här nästa jämt, utom när vi är nå’n annanstans men vi borde vara här då också!